top of page

Politica de Cookie

1. Politica de utilizare Cookie-uri

Acest website protejeaza si respecta datele cu caracter personal si vor fi stocate doar cu acordul dumneavoastra, in conformitate cu Politica de Confidentialitate si Politica privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, conform GDPR.
Cookie-urile sunt folosite in urmatoarele moduri pe website-ul nostru:

 

Acest site utilizează cookie-uri. Acest site foloseşte cookies. Pentru a naviga în continuare, vă rugam să vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii complete aici: "Politică Cookie-uri". De asemenea, va oferiti consimtamantul pentru prelucrarea datelor personale, conform GDPR, pe care le puteti transmite benevol, in scopurile si in conditiile prevazute in sectiunile „Prelucrarea datelor cu caracter personal”,  "Politica de Confidentialitate”.

Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

Când ne contacta?i în legatura cu consim?amântul dvs., va rugam sa preciza?i ID-ul ?i data consim?amântului dat.

Consimţământul dvs. se aplică următoarelor domenii: www.teocreditconsulting.ro

Starea dumneavoastră actuală: Permite toate. 

ID consimțământ: qbuW7L1xflXAvpIzmqSdg6pKAh3hz2akDzYg3RSevrrvQNRaCShMeQ==Dată consimțământ: luni, 22 mai 2023 la 20:43:01 EEST

Schimbați consimțământul dumneavoastră  |  Retragere consimțământ

 

Declaraţie cookie-uri actualizată ultima oară în data de 22.05.2023 by Cookiebot:

Necesare (13)

Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.

DenumireFurnizorScopExpirareTip

__stripe_midStripeThis cookie is necessary for making credit card transactions on the website. The service is provided by Stripe.com which allows online transactions without storing any credit card information.1 anHTTP Cookie

__stripe_sidStripeThis cookie is necessary for making credit card transactions on the website. The service is provided by Stripe.com which allows online transactions without storing any credit card information.1 ziHTTP Cookie

_abm.stripe.comÎn așteptareSessionHTML Local Storage

_GRECAPTCHAGoogleThis cookie is used to distinguish between humans and bots. This is beneficial for the website, in order to make valid reports on the use of their website.180 zileHTTP Cookie

_mfm.stripe.comÎn așteptareSessionHTML Local Storage

CookieConsentCookiebotStores the user's cookie consent state for the current domain1 anHTTP Cookie

idm.stripe.comÎn așteptareSessionHTML Local Storage

JSESSIONIDPowrPreserves users states across page requests.SessionHTTP Cookie

mStripeDetermines the device used to access the website. This allows the website to be formatted accordingly.2 aniHTTP Cookie

rc::aGoogleThis cookie is used to distinguish between humans and bots. This is beneficial for the website, in order to make valid reports on the use of their website.PersistentHTML Local Storage

rc::bGoogleThis cookie is used to distinguish between humans and bots.SessionHTML Local Storage

rc::cGoogleThis cookie is used to distinguish between humans and bots.SessionHTML Local Storage

rc::d-15#GoogleThis cookie is used to distinguish between humans and bots.PersistentHTML Local Storage

Statistici (12)

Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.

DenumireFurnizorScopExpirareTip

_ga [x2]GoogleRegisters a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.2 aniHTTP Cookie

_ga_#GoogleUsed by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit.2 aniHTTP Cookie

_gatGoogleUsed by Google Analytics to throttle request rate1 ziHTTP Cookie

_gid [x2]GoogleRegisters a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.1 ziHTTP Cookie

1m.stripe.comRegisters data on visitors' website-behaviour. This is used for internal analysis and website optimization.SessionHTML Local Storage

ahoy_unique_#public.powrcdn.comRegisters statistical data on users' behaviour on the website. Used for internal analytics by the website operator.1 ziHTTP Cookie

ahoy_visitpublic.powrcdn.comRegisters statistical data on users' behaviour on the website. Used for internal analytics by the website operator.1 ziHTTP Cookie

ahoy_visitorpublic.powrcdn.comRegisters statistical data on users' behaviour on the website. Used for internal analytics by the website operator.2 aniHTTP Cookie

collectGoogleUsed to send data to Google Analytics about the visitor's device and behavior. Tracks the visitor across devices and marketing channels.SessionPixel Tracker

tdGoogleRegisters statistical data on users' behaviour on the website. Used for internal analytics by the website operator.SessionPixel Tracker

Marketing (2)

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.

DenumireFurnizorScopExpirareTip

_fbpMeta Platforms, Inc.Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers.3 luniHTTP Cookie

rc::fGoogleÎn așteptarePersistentHTML Local Storage


Poti accepta politica de cookies, sau refuza si implicit sa le stergi prin activarea specifica fiecarui browser in parte.

2. Ce sunt Cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

3. La ce sunt folosite Cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile de a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

4. Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu cararacter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

5. Stergerea Cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

6. De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?

Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.

7. Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile NU sunt virusi. Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.
Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji insa cu ajutorul cookieurilor:
Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale.
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.
Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii.
Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.

8. Linkuri utile

Pentru mai multe informatii despre cookie-uri si utilitatile sale recomandam acest link: https://www.aboutcookies.org/
Aveti dreptul de a cere o copie a datelor personale pe care le detinem in baza de date pentru a le corecta sau a le sterge daca este cazul. Toate aceste solicitari se pot face printr-o notificare la adresa office@teocreditconsulting.ro sau la numarul de telefon 0720154851.

Politică de confidențialitate

Îți mulțumim pentru interesul față de serviciile oferite de noi. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi o serie de informatii personale.

Scopul acestei „Politici de confidențialitate”, precum si a Sectiunii „ Prelucrarea datelor cu caracter personal” este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.

Această notă te informează despre informațiile pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu noi. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

In momentul accesarii site-ului nostru, vi se pot solicita sau dvs puteti oferi o serie de date cu caracter personal, necesare in principal in scopul desfasurarii activitatii noastre ( date pentru facturare, nume / prenume, numar de telefon, e-mail, etc ). Detalii privind datele ce sunt prelucrate si scopurile prelucrarii veti putea gasi in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal” afisata pe site.

Pentru datele personale prelucrate de catre noi, in momentul in care veti dori sa transmiteti o anumita informatie personala catre noi, vi se va solicita in prealabil consimtamantul expres, care va putea fi acordat de catre utilizator prin bifarea unei casute din fereastra aferenta. Alaturat casutei va fi afisat urmatorul text: „Prin bifarea prezentei casute imi dau consimtamantul expres pentru prelucrarea datelor mele personale, in scopurile si in conditiile prevazute in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal” si in „Politica de Confidentialitate

In situatia in care nu oferiti consimtamantul dvs. pentru prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal”, datele dumneavoastra vor fi prelucrate avand ca temei desfasurarea relatiilor contractuale, strict in scopul realizarii obiectului contractului incheiat intre dvs si noi.

1. Societatea noastra:

TEOCREDITCONSULTING SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Oraş Pantelimon, Intrarea CICOAREI, Nr. 2, Camera 2, Judet Ilfov, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J23/1593/2019, avand cod fiscal 40938553, reprezentata prin administrator ION VIVIAN TEODORA.

Suntem responsabili de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.

Potrivit legislației, prelucream date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a proteja informațiile tale personale.

2. Beneficiarii serviciilor

Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.

3. Principii conform Regulamentului European

Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:

  • Legalitate, echitate și transparență

Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.

  • Controlul îți aparține

În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.

  • Integritatea datelor și limitarea scopului

Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.

  • Securitate

Am implementat măsuri rezonabile de securitate, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

 

Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site.

 

4.  Solicitari

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele  pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, , ne poți contacta la numarul de telefon 0724901130, ne poti scrie la adresa sediului social sau la adresa de e-mail a Responsabilului nostru cu Protectia Datelor, respectiv office@rosusiasociatii.net .

 

5. Informații

 

Ce fel de informații colectam:

Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne poti comunica una sau mai multe dintre datele tale personale, dupa caz, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse. De asemenea, exista posibilitatea ca societatea noastra sa transmita o parte din datele dvs personale catre terte entitati cu care avem diverse relatii de colaborare, astfel cum sunt institutiile bancare sau institutiile financiare ne-bancare. Detalii complete despre datele personale prelucrate, scopul prelucrarii, precum si ce facem cu datele tale, se regasesc in cadrul sectiunii „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal

Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: Adresa IP; Navigatorul de internet; Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru; Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati sectiunea „Politica Cookie-uri” afisata pe site.

Cu privire la acceptul pentru folisirea modulelor cookie, ti se va solicita consimtamantul, prin mesajul ce va aparea la accesarea site-ului: „Acest site foloseşte cookies. Pentru a naviga în continuare, vă rugam să vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii complete aici: „Politică Cookie-uri„. De asemenea, va oferiti consimtamantul pentru prelucrarea datelor personale, conform GDPR, pe care le puteti transmite benevol, in scopurile si in conditiile prevazute in sectiunile „Prelucrarea datelor cu caracter personal”,  „Politica de Confidentialitate”.

De ce prelucram datele dumneavoastra?

Datele dvs personale pot fi prelucrate pentru unul sau mai multe dintre urmatoarele scopuri:    

–           in vederea încheierii sau executării unui contract sau a unei colaborari intre tine și noi;

–            pentru realizarea activitatilor desfasurate de catre noi, cu toate activitatile subsecvente;

–           transmiterea catre dvs. de mesaje de informare / comerciale / de marketing, privind activitatea societatii noastre si/sau a tertilor/colaboratorilor cu care societatea noastra are relatii comerciale sau de orice alta natura, la adresele dvs. de contact furnizate catre noi ( e-mail, telefon, sms, etc ), – inclusiv, dar fara a se limita la: (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing, etc. )

–          pentru a te tine la curent pe viitor in legatura cu activitatea noastra;

–          activitati de marketing;

–        transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);

–       statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii societatii/site-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi, precum si pentru a asigura buna functionare a site-ului si pentru a imbunatati performanta acestuia;

–          pentru a accesa sectiuni speciale ale site-ului, in baza contului de utilizator;

–          cercetari de piata;

Putem face cunoscute aceste informatii colaboratorilor nostri, pentru indeplinirea activitatilor mentionate mai sus ( ex: firma de curierat, pentru livrare comenzi; procesator de plati, pentru achizitiile online (daca este cazul), firme specializate de marketing, etc);

De asemenea, daca ne-ati solicitat o oferta sau ati beneficiat de un serviciu sau daca ati fost colaborator al nostru, prelucram datele dumneavoastra pentru a va putea raspunde la solicitari si pentru a va furniza serviciul sau produsul respectiv, sau pentru a tine legatura pentru viitoare oportunitati de colaborare.

Vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate.

De asemenea, vă putem contacta ori de câte ori vom considera că o eventuala colaborare sau un anumit produs / serviciu se potrivește intereselor dvs.

 

5.1. Care este temeiul legal pentru prelucrare?

  • Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Reține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail office@teocreditconsulting.ro

  • Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea contractului / colaborarii între tine și noi.

  • Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți.

  • Alte temeiuri, conform Regulamentului GDPR.

5.2. Perioada de stocare a datelor:

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau de la ultima interacțiune cu noi.

După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare istorică sau statistică.

Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

5.3. Partajarea informatiilor

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic ( ex.: executarea unui contract ).

De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.

De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.

Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale. 

Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, parchet, poliție, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

In măsura în care vom transfera date către state din afara SEE ( Spatiul Economic European), ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime si efectuate in deplina siguranta, prin adoptarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un niverl optim de protectie. In acest caz, iti oferi consimtamantul pentru efectuarea acestor transferuri de date.

In toate cazurile, dezvaluirea datelor dumneavoastra cu caracter personal este realizata in baza unui contract incheiat cu destinatarii datelor, prin care acestia se obliga sa utilizeze datele exclusiv in scopul in care le-au fost incredintate, sa respecte obligatia de confidentialitate si de asigurare a securitatii datelor, precum si sa respecte toate prevederile legislatiei in vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

Societatea noastra nu vinde, nu transfera, nu dezvaluie si nu permite accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal unor terti care nu au legatura cu activitatea sa.

Cat timp prelucram datele dumneavoastra?

Pentru a va asigura o experienta cat mai personalizata in interactiunea cu noi, pastram datele dumneavoastra personale, ca regula generala, pentru o perioada de maximum cinci ani de la ultima dumneavoastra interactiune cu noi, cu exceptia cazurilor in care reglementarile legale aplicabile sau politicile interne de stocare si arhivare impun o perioada mai mare de stocare. Totusi, nu ne angajam sa pastram aceste date pentru intreaga perioada mentionata mai sus si putem sterge sau anonimiza datele dumneavoastra mai devreme.

6. Care sunt drepturile persoanei vizate:

Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

  • Dreptul de retragere a consimțământului

  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale

  • Dreptul de acces asupra datelor

  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete

  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)

  • Dreptul la restricționarea prelucrării

  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator

  • Dreptul de a te opune prelucrării datelor

  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri

  • Dreptul de a te adresa justiției

  • Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere (Pentru Romania: http://www.dataprotection.ro/ ; tel: +40.318.059.211; +40.318.059.212 ; e-mail: anspdcp[at]dataprotection.ro )

Te rugăm să reții că:

  • Îți poți retrage consimțământul în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.

  • Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: office@teocreditconsulting.ro sau la adresa Reponsabilului nostru cu Protectia Datelor, la office@rosusiasociatii.net .

  • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.

  • Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.

  • Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

Datele cu caracter personal care beneficiaza de un regim special de protectie sunt prelucrate in conditii limitative, la aceste informatii avand acces numai anumit persoane din cadrul societatii, si in concordanta cu dispozitiile legale aplicabile acestui tip de date, cu asigurarea unor masuri tehnice adecvate pentru protejarea lor ( parolare si/sau back-up ).

7. Solicitări și exercitarea drepturilor

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă solicitare cu privire la confidențialitate si prelucrarea datelor personale, ne poți contacta la numarul de telefon 0720154851, ne poti scrie la adresa sediului social sau la adresa de e-mail a Responsabilului nostru cu Protectia Datelor, respectiv office@rosusiasociatii.net .

Politica generala privind protectia datelor cu caracter personal GDPR

Incepand cu 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 (GDPR). GDPR este o reglementare unica, direct aplicabila in toate statele membre ale Uniunii si inlocuieste Directiva 95/46/CE si, implicit, prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a clientilor nostri, a vizitatorilor care accesează site-ul https://www.teocreditconsulting.ro, precum și a celor ale căror date cu caracter personal ne-au fost furnizate de o terță parte, sau la care am avut acces dintr-o altă sursă, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare “Politica GDPR”) pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră („date personale”).

Prezenta politica GDPR explică practicile TEOCREDITCONSULTING SRL pe acest subiect. (în continuare denumită “Societatea”), referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt prelucrate de către Societate.

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de Societate se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal

Prin Politica GDPR, Societatea doreste să informeze persoanele vizate cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării. În plus, persoanele vizate sunt informate prin intermediul Politicii GDPR și cu privire la drepturile de care beneficiază.

 

CINE SUNTEM?

Suntem societatea TEOCREDITCONSULTING SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Oraş Pantelimon, Intrarea CICOAREI, Nr. 2, Camera 2, Judet Ilfov, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J23/1593/2019, avand cod fiscal 40938553. Avem ca domeniu principal de activitate: “COD CAEN 6619 – Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii.”

Societatea acționeaza ca un imputernicit al institutiilor financiare bancare si non bancare (IFN) in vederea finalizarii obtinerii unui produs de creditare de la acestea, fiind un împuternicit al acestora în raport cu dvs. Societatea nu intra într-un raport comercial cu dvs. in ceea ce priveste activitatea de creditare, cu excepția unor cazuri excepționale, când se poate incheia cu dvs. un contract privind conditiile colaborarii si achitarea unui tarif de intermediere financiar-bancara.

La rândul său, Societatea își derulează activitarea sa prin mai mulți colaboratori externi (consilieri financiari) care acționează ca împuterniciți, respectiv sub-împuterniciți ai institutiilor financiare bancare (banci) si non bancare (IFN).

 

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

„Date personale” înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu, numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic). Aceasta înseamnă că datele personale includ aspecte precum numele si prenumele, adresa de e-mail, domiciliul, telefonul mobil, datele pe copia cărții de identitate, date de stare civila numele de utilizator, situatia financiar-bancara, incidente de plata, scoring-ul bancar, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

 

CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

 

CARE SUNT DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM?

Datele dvs. cu caracter personal care vor fi prelucrate sunt următoarele: nume, prenume, domiciliu/ reședință, serie și nr. carte de identitate, stare civilă, CNP, vârstă, cetățenie, data nașterii, număr de telefon și e-mail, situatia financiar-bancara, incidente de plata, scoring-ul bancar, date care rezultă din Biroul de Credite, fisa fiscala, precum si din actele de proprietate (inclusiv din istoricul proprietăților, precum și din extrasele de Carte Funciară aferente imobilelor proprietate personală), precum si orice alte date personale necesare in legatura cu desfasurarea activitaitii de intermediere. Prelucrarea datelor se va face avand in vedere principiul proportionalitatii si oportunitatii, astfel ca nu vor fi procesate date personale care exced obiectului nostru de activitate in relatia cu dvs.

 

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL

Operatorii de date cu caracter personal (denumit în continuare “operatorul”) sunt institutiilor financiare bancare si non bancare (IFN), in majoritatea cazurilor Societatea actionând doar ca un împuternicit al acestora, avand in vedere contractele incheiate cu aceste entitati. Prin exceptie, in anumite ipoteze stabilite de Regulament, Societatea actioneaza direct si ca operator de date cu caracter personal.

 

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

Societatea se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:

  • Prelucrate în mod corect, legal și transparent;

  • Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;

  • Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;

  • Corecte și actualizate;

  • Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;

  • Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.

 

TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În scopul încheierii și executării contractelor – Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului (activitatii) de intermediere. Pentru a putea să vă oferim produsele și serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparțin, in conditiile comunicate de noi catre dvs.

În scopul îndeplinirii unor obligații legale – Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligații legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situații, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea și raportările către autoritățile fiscale.

În scop de marketing – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, știri, viitoare campanii, invitații la diverse evenimente, etc; inclusiv în scop de marketing direct (inclusiv transmiterea catre dvs. de mesaje de informare/comerciale/de marketing, privind activitatea societatii noastre si/sau a tertilor/colaboratorilor cu care societatea noastra are relatii comerciale sau de orice alta natura, la adresele dvs. de contact furnizate catre noi <e-mail, telefon, sms, etc>, inclusiv, dar fara a se limita la: (oferte, promotii, mesaje publicitare, etc.)

În scopul îndeplinirii obiectului nostru de activitate – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, precum este si cel de intermediere credite, etc. Astfel, vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate, in conditiile stabilite cu dvs si in conformitate cu regulamentul GDPR.

În scop de securitate, in vederea prevenirii fraudelor si a infractiunilor, Societatea poate inregistra video atat la interior cat si la exterior sediile si birourile de vanzari, fara insa a transmite sau divulga aceste inregistrari catre alte persoane, cu exceptia organelor statului competente, daca sunt solicitate conform legii. In orice situatie, insa, veti fi informat asupra acestui aspect, atat in mod direct, cat si prin afisare la sediile noastre, urmand sa fiti informat cu privire la toate detaliile prelucrarii acestor date.

 

PROCESAREA FORMULARULUI DE CONTACT

Societatea noastra va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului https://www.teocreditconsulting.ro, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de contact a site-ului, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră partenerilor cu care Societatea colaborează și/ sau altor terți furnizori de servicii ai Societatii.

Cu toate acestea, Societatea noastra a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră de către entitățile menționate anterior.

Societatea noastra se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise de catre dvs, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.

 

De asemenea, este posibil ca Societatea să aibă acces și la alte date cu caracter personal prin stabilirea de către dvs. a unei legături cu firmele din grupul nostru sau cu colaboratorii nostri, prin prelucrarea datelor comunicate în urma conversațiilor telefonice, conversații e-mail, prezentarea la sediul nostru în vederea obținerii de informații, etc.

Prin contactarea Societatii noastre în oricare mod stipulat mai sus sau oricare altă metodă care presupune o comunicare mijlocită sau nemijlocită între dvs. și noi, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.

De asemenea, atunci cand vizitati site-ul nostru, putem prelucra informatii despre dispozitivele utilizate pentru accesarea site-urilor si despre interactiunea dumneavoastra cu site-urile.

Totodata, in ceea ce priveste chat-ul (dupa caz) de pe site-ul https://www.teocreditconsulting.ro , consimtamantul tau va fi solicitat in prealabil transmiterii oricarui tip de date personale catre noi, prin solicitarea acordului de utilizare a chat-ului conform politicilor de confidentialitate si de prelucrare a datelor personale ale site-ului nostru. Accesul la chat va fi permis numai ulterior acceptarii exprese a conditiilor de utilizare, astfel ca este imposibila transmiterea de date personale prin intermediul chatului fara ca anterior sa fi fost obtinut consimtamantul pentru utilizarea acestuia potrivit conditiilor de utilizare specifice.

Acelasi principiu se aplica oricarei posibilitati de transmitere de date personale prin intermediul site-ului (formulare de contact, etc), acordarea prealabila a consimtamantului fiind solicitata anterior transmiterii oricaror categorii de date personale.

 

DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CĂTRE TERȚI

Datele cu caracter personal prelucrate de către noi  vor putea fi divulgate și/ sau transferate către terți doar în situația în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală/ contractuală pentru noi de a proceda în acest mod.

Societatea poate transmite datele dumneavoastră cu caracter personal birourilor notariale, institutiilor financiare bancare si non-bancare, intermediarilor de tranzactii, autoritatilor publice, organelor judiciare, consultantilor externi catre care am externalizat furnizarea anumitor servicii si alte categorii de destinatari, dupa caz, implicati in desfasurarea activitatii pentru care ne-ati solicitat, exclusiv din Romania.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că este posibil ca în anumite circumstanțe să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră cu caracter personal, partenerilor cu care societata noastra colaborează și/ sau altor terți furnizori de servicii ai nostri.

 

PRELUCRAREA DATELOR DE CĂTRE TERȚI, ALTE SITE-URI ȘI SPONSORI

Site-ul https://www.teocreditconsulting.ro  poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale Societatii noastre.

Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, societatea noastra neasumându-și responsabilitatea cu privire la informațiile trimise sau colectate de aceste terțe părți.

 

PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE. COOKIE

Site-ul https://www.teocreditconsulting.ro  folosește identificatori de tip Cookie. În acest sens puteți consulta Politica noastră de Cookie, disponibilă pe site, și vă puteți exercita dreptul de a dezactiva Cookies, astfel cum este mai jos precizat.

Exista insa un set minim de module cookie care sunt strict esentiale pentru navigarea optima pe site-ul nostru, astfel incat daca nu sunteti de acord cu utilizarea acestora, este posibil ca accesul la site sa nu fie posibil datorita aspectelor tehnice implicate.

Va rugam sa consultati politica separata privind Cookie pentru mai multe informatii.

 

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

Societatea noastra poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:

  • Atunci când achiziționați sau beneficiati de servicii ale societatii noastre, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației noastre contractuale și ulterior pe perioada stabilita de normele financiar – contabile;

  • În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale, precum si pe o durata de timp ulterioara astfel cum este convenit de comun acord cu dvs prin formularul de consimtamant.

  • În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 3 ani de la ultima corespondență trimisă;

  • În cazul în care creați un cont pe site-ul nostru, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitați să le ștergem sau pana le stergem noi după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu noi). În acest sens, menționăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi șterse dupa 5 ani după ultima interacțiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login in contul dumneavoastră);

  • În cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 5 ani de ultima interacțiune cu dumneavoastră;

  • În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.

 

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

În conformitate cu GDPR, aveți o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care societatea le prelucrează:

  1. Dreptul de acces la datele prelucrare – Aveți dreptul de a accesa datele personale pe care le deținem. Prima furnizare de informații se va face fără a percepe niciun fel de taxă. Dacă veți mai avea nevoie de copii ale informațiilor deja furnizate, este posibil să percepem o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative de furnizare a informațiilor. Solicitările vădit neîntemeiate, excesive sau repetate pot să nu primească un răspuns.

  2. Dreptul la rectificarea datelor – Aveți dreptul să cereți ca Datele dumneavoastră să fie rectificate dacă sunt inexacte sau învechite și/ sau să le completați dacă acestea sunt incomplete. Dacă aveți un cont, poate fi mai ușor să vă corectați propriile date prin intermediul funcției „Contul meu”.

  3. Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – În unele cazuri, aveți dreptul de a obține ștergerea sau distrugerea Datelor dumneavoastră. Acesta nu este un drept absolut, deoarece uneori s-ar putea să fim forțați să păstrăm Datele dumneavoastră din motive legale sau juridice.

  4. Dreptul la restricționarea prelucrării – Aveți dreptul să solicitați restricționarea procesării Datelor dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că prelucrarea Datelor dumneavoastră este limitată, astfel încât să putem păstra Datele, dar să nu le utilizăm sau să le procesăm. Acest drept se aplică în circumstanțe specifice prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor, și anume:
    – exactitatea Datelor este contestată de persoana vizată (adică de dumneavoastră), pentru o perioadă care permite operatorului (adică Societatea) să verifice corectitudinea Datelor;
    – prelucrarea este ilegală și persoana vizată (adică dumneavoastră) se opune ștergerii Datelor și solicită restricția de utilizare a acestora;
    – operatorul (de exemplu, Societatea) nu mai are nevoie de Date pentru prelucrare, dar acestea sunt solicitate de persoana vizată (adică de dumneavoastră) pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;
    – persoana vizată (adică dumneavoastră) a ridicat obiecții procesării bazată pe motive legitime din partea operatorului (în acest caz Societatea) în temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului (Societatea) depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică dumneavoastră).

  5. Dreptul la portabilitatea datelor – Aveți dreptul să mutați, să copiați sau să transferați datele care vă interesează din baza noastră de date într-o alta. Acest lucru se aplică numai datelor pe care le-ați furnizat, atunci când procesarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe baza unui contract și este implementată prin mijloace automate.

  6. Dreptul de opoziție – Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.

  7. Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment – Vă puteți retrage consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră atunci când o astfel de procesare se bazează pe consimțământ. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

  8. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă – Aveți dreptul să depuneți o plângere în fața autorității de protecție a datelor din țara dumneavoastră de reședință sau de domiciliu pentru a contesta practicile de protecție a datelor oferite de Societate.

  9. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct – Vă puteți dezabona sau renunța la comunicarea noastră de marketing direct în orice moment. Este mai ușor să faceți acest lucru dând clic pe linkul „dezabonare” în orice e-mail sau comunicare pe care vi le trimitem.

  10. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră de către noi atunci când desfășurăm acțiuni în interes public sau în interesele legitime proprii sau ale unui terț – Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.

  11. Dreptul de a dezactiva Cookies – aveți dreptul să dezactivați modulele cookie. Setările din browser-ele de Internet sunt de obicei programate în mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteți să le reglați ușor modificând setările browser ului. Multe module cookie sunt utilizate pentru a spori gradul de utilizare sau funcționalitate a site-urilor web / aplicațiilor; prin urmare, dezactivarea modulelor cookie vă poate împiedica să utilizați anumite părți ale site-urilor sau aplicațiilor noastre, așa cum este detaliat în tabelul Cookie relevant. Dacă doriți să restricționați sau să blocați toate cookie-urile stabilite de site-urile web / aplicațiile noastre (care vă pot împiedica să utilizați anumite părți ale site-ului) sau orice alte site-uri / aplicații, puteți face acest lucru prin setările browserului. Funcția Ajutor din browserul dumneavoastră vă va spune cum. Pentru mai multe informații, consultați următoarele linkuri: http://www.aboutcookies.org/;

Vă puteți exercita oricare dintre aceste drepturi în ceea ce privește datele personale pe care Societatea le prelucrează prin adresarea unei simple cereri către DPO-ul Societatii noastre, la adresa de e-mail office@rosusiasociatii.net . Într-o astfel de situație este foarte posibil să solicităm o dovadă a identității dumneavoastră.

 

SOLICITĂRI JURIDICE

Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:

  1. Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul impus de legile din jurisdicția respectivă afectează utilizatorii din acea jurisdicție și este conform cu standardele recunoscute la nivel internațional.

  2. Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni și a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a oricărui material care ne aparține, încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastră și pe alții, inclusiv în cadrul investigațiilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informații către și primim informații de la terți parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastră, pentru a preveni frauda, abuzul și alte activități dăunătoare în cadrul și în afara materialelor noastre.
    Informațiile pe care le primim despre dumneavoastră pot fi accesate și stocate o perioadă mai lungă de timp atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligații legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigații privind posibile încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau în alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.

 

RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI

În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea GDPR, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile prelucrate de Societate ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.

 

SECURITATEA PRELUCRĂRII

Societatea a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii Societatii, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama acesteia  sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.

 

EXONERARE DE RĂSPUNDERE

Site-ul Societatii poate conține legături către alte site-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea noastra. Societatea nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. Societatea noastra nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.

 

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului nostru.

Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-ul nostru dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.

Termenii Politicii GDPR se interpretează în conformitate cu legislația aplicabilă.

 

CONTACT

Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați accesând datele de contact existente pe site. Daca doresti sa contactezi Responsabilul cu Protectia Datelor numit in cadrul Societatii, o poti face la numarul de telefon 0720.154.851 sau la adresele de e-mail: office@rosusiasociatii.net sau office@teocreditconsulting.ro.

Termeni si conditii

Termeni și condiții de utilizare a serviciilor TEOCREDITCONSULTING SRL

Prin politica de confidentialitate vom explica de ce colectam datele cu caracter personal, cum le folosim, cum le stocam in conditii de siguranta si conditiile in care le putem divulga altora.

Operatorul de date cu caracter personal :

TEOCREDITCONSULTING SRL, inregistrat la registrul Comertului cu numarul J23 / 1593 / 2019,C.U.I.: 40938553, este un operator de date cu caracter personal, astfel prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in calitatea dumneavoastra de client potential sau existent(client persoana fizica, beneficiar real, codebitor sau reprezentant desemnat), conform definiției, data acestei categorii in cadrul GDPR.  In momentul in care vizitati si navigati  pe site-ul www.teocreditconsulting.ro, sau cand comunicati cu TEOCREDITCONSULTING SRL prin intermediul site-ului, TEOCREDITCONSULTING SRL inregistreaza numai informatiile pe care dumneavoastra le oferiti in mod voluntar.

Site-ul www.teocreditconsulting.ro, poate include link-uri catre alte website-uri asupra carora TEOCREDITCONSULTING SRL nu are niciun control. Astfel TEOCREDITCONSULTING SRL nu este responsabila de politicile privind confidentialitatea sau modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal a altor website-uri.

Pentru orice nelamurire cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail office@teocreditconsulting.ro

Ce date cu caracter personal colectăm despre dumneavoastră:

  1. Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra pentru a solicita serviciile noastre:

  • Nume și prenume;

  • Adresa de email;

  • Numarul de telefon;

  • Locatie;

  • Tipul de credit dorit;

  1. Informații despre interactiunea dumneavoastra cu website-ul nostru:

La accesarea website-ului se vor inregistra automat adresa IP a dispozitivului de pe care accesati site-ul nostru web, precum si informatii cu privire la comportamentul general al dumneavoastra pe site (timp petrecut pe site, informatiile solicitate, data si ora solicitarii, tipul si versiunea browser-ului , sistemul de operare ,numar de vizite, pagini vizitate, erorile de descarcare, clicuri, versiunile de plug-in, precum si alte date statistice ale vizitatorilor).

Site-ul www.teocreditconsulting.ro, utilizeaza cookie-uri pentru a asigura o asigura o navigare placuta si eficienta a vizitatorilor. De retinut faptul ca aveti dreptul de a refuza cookie-urile. Acest lucru se poate face prin ajustarea setarilor browserului.Puteti citi mai multe despre cookie-uri si modul in care le gestionăm , consultand Declaratia cu privire la cookie-uri.

De ce sunt procesate datele dumneavoastra cu caracter personal:

Prelucrarea datelor dvs cu caracter personal sunt prelucrate strict in urmatoarele scopuri:

  • In contextul indeplinirii obiectului de activitate a societatii TEOCREDITCONSULTING SRL;

  • In scopul inceperii, continuarii si finalizarii relatiei cu dvs si pentru stabilirea eligibilitatii dvs privind acordarea de servicii si produse bancare;

  • Privind consultarea arhivei electronice: Biroul de Credit, pentru obtinerea informatiilor inregistrate pe numele dvs;

  • In scopul verificarii identitatii dvs, de evaluare a nevoilor dvs financiar bancare si de a va pune la dispozitie informatii privind serviciile de intermediere produse financiar bancare sau de creditare, ce tin de activitatea desfasurata de societatea TEOCREDITCONSULTING SRL;

  • In vederea prevenirii fraudelor, pentru mentinerea securitatii platformei web, pentru imbunatatirea serviciilor noastre;

  • Pentru a respecta obligatiile si reglementarile legale in cazul unui audit;

  • In scopul de marketing,publicitate,sondaje;

Care sunt categoriile de persoane vizate privind prelucrarea datelor cu caracter personal?

Categoriile de interes privind prelucrarea datelor cu caracter personal o reprezinta persoanele fizice, indiferent de domeniul de activitate desfasurat.

Care sunt categoriile de destinatari carora le-au fost sau le vor fi dezvaluite datele cu caracter personal?

  • institutii de credit si/sau bancare;

  • reprezentanti Teocreditconsulting;

  • clienti sau viitori clienti si/sau reprezentati legali ai acestora;

  • terti care ne-au mandatat sa le intermediem vanzarea si promovarea produselor si a serviciilor lor;

  • agenti, contractori sau furnizori de servicii precum servicii de curierat, telecomunicatii, stocare, arhivare, prelucrare, IT;

  • biroul de credit;

  • agenti si/sau societati de asigurare;

  • agenti si/sau agentii imobiliare;

  • evaluatori;

Imi sunt transferate datele cu caracter personal?

Transferul datelor se poate face privind indeplinirea scopurilor mentionate anterior, insa doar in statele din cadrul Uniunii Europene.

Care este termenul de stocare si utilizare a datelor cu caracter personal?

Datele dumneavoastra vor fi stocate si utilizate pentru o perioada de timp necesara conformarii cu obligatiile legale impuse de reglementările specifice domeniului nostru de activitate.

Care sunt masurile de securitate a datelor cu caracter personal?

Operatorul Teocreditconsulting SRL, va depune toate diligentele necesare privind protejarea datelor dumneavoastra cu caracter personal.

Care sunt sunt drepturile dumneavoastra cu privire la datele cu caracter personal?

  • de a solicita limitarea utilizarii datelor dumneavoastra;

  • de a solicita o copie a datelor dumneavoastra cu caracter personal aflate in posesia operatorului Teocreditconsulting SRL;

  • de a solicita corectarea datelor dumneavoastra;

  • de a solicita stergerea datelor dumneavoastra sau de a restrictiona prelucrarea, cu precizarea ca stergerea se poate face numai dupa ce acestea nu ii mai sunt necesare Operatorului, in conformitatea cu legea in vigoare;

  • de a primi informatiile furnizate, utilizate pentru a transmite acele date altui operator de date;

  • de a va retrage consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastre de catre operator. De retinut faptul ca daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii datelor dumneavoastra inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul!

  • de a nu fi supus unei decizii individuale automate;

  • de a inainta o plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, pentru o presupusa incalcare a protectiei datelor dumneavoastra cu caracter personal.

De retinut ca in cazul in care solicitati acces la informatiile dumneavoastra si/sau va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor, in conformitate cu legea in vigoare suntem obligati sa solicitam informatii specifice de la dumneavoastra pentru a va confirma identitatea. Aceste masuri de securitate sunt concepute pentru a se asigura ca datele dumneavoastra cu caracter personal nu vor fi divulgate unei alte persoane, asadar pentru a va proteja informatiile si a reduce riscul de acces neautorizat la acestea.

Modificari aduse politicii noastre de confidentialitate:

In cazul in care Politica de Confidentialitate privind utilizarea si procesarea datelor cu caracter personal se va modifica, in conformitate cu legea, specificam faptul ca modificarea se va realiza pe aceasta pagina, cu o versiune actualizata a politicii, fara a va informa in prealabil asupra modificarii. Va recomandam ca la accesarea paginii web a operatorului Teocreditconsulting SRL, sa verificati sectiunea privind Politica de confidentialitate.

Pentru orice intrebare cu privire la prezenta Politica de confidentialitate privind utilizarea si procesarea datelor cu caracter personal, ne puteti contacta la adresa de email : office@teocreditconsulting.ro

Date de contact a Autoritatii Naționale pentru Protecția Datelor: adresă: B-dul Magheru 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, tel. +40.318.059.211, website: www.dataprotection.ro.

bottom of page